Vakansiya

Satınalma üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bazarın təhlili, tələb olunan malların yerli və xarici bazarda araşdırılması;
  • Satınalma sifarişlərinin izlənməsi, nəzarəti və icrası;
  • Tədarükçü dəyərləndirilməsi, ən sərfəli təklifin müəyyən olunması üçün müqayisə cədvəllərinin hazırlanması, təhlili;
  • Satınalma və tender prosesi ilə bağlı bütün sənədləşmələrin aparılması və müvafiq reysterin hazırlanması;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında icrası.

Tələb:

  • Ali təhsil:
  • Sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili (sərbəst), İngilis dili (yaxşı);
  • MS office (yaxşı səviyyədə).

Əlavə tələb:

  • İşində məsuliyyətli olması;
  • Analitik düşünmə bacarığının olması;
  • Qərar qəbul etmə bacarığının olması.

Əlavə məlumatlar:

  • İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
  • İş yeri : Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu;
  • Tibbi sığorta;
  • Nahar;
  • Korporativ nömrə;
  • Peşəkar təlimçi tərəfindən təlimlər.

 

 

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya
başlığını "Satınalma üzrə mütəxəssis" qeyd etməklə [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.

Müraciət edin